niedziela, 20 maja 2012

Niedzielowo :)

Cześć!:)
U mnie niedziela minęła wyśmienicie spokojnie. Potrzeba mi czasami takiego oderwania się od wszystkich obowiązków, i zwolnienie tempa.

Z samego rana wybrałam się na rowerek, potem obiadek i długi długi spacer ! :)

Uwielbiam takie dni ! :)


mam również małe nowości kosmetyczne w swojej łazience :)

 Garnier color sensation 111, carmex truskawkowy, lakier miss sporty nr 456

chciałam również jakiś cień do powiek o kolorze cielistym. padło na miss sporty :)




Ostatnio mam jakiś spadek formy. Kupiłam sobie witaminki plusssz acitve forte. a może Wy mi jakieś polecicie ? :)



Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. jednak garnier?:) kiedy robisz włoski ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skusiła mnie promocja w rossmanie :D :)) pomyślałam że to znak ! :D :)))

      postaram się pofarbować do końca tygodnia :)

      Usuń