poniedziałek, 21 maja 2012

Sephora mineral, podkład do twarzy

Witam
chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moją opinią na temat:
 sephora mineral fond de teint foundation compact
kończę już drugie opakowanie więc co nie co mogę już o nim napisać :)
tutaj link do wizażu -> klik <-


odcień podkładu jaki ja posiadam  to D30



mogę o nim napisać same plusy !
dla mnie jest po prostu idealny ! :)

+ mega wydajny (używam go od grudnia, prawie codziennie)
+ zakrywa moje niedoskonałości (co prawda dużych problemów ze skórą nie mam, ale czasami jest co zakryć )
+ posiada lusterko
+ ma fajną gąbeczkę, dwustronną. Jedna strona do mocniejszego krycia druga jest 'lżejsza', mi spokojnie wystarcza ta delikatniejsza strona)
+ nie podkreśla suchych skórek ! co w moim przypadku jest mega ważne :)
+ nie ma uciążliwego zapachu
+ nie zapycha porów
+ skóra wygląda bardzo naturalnie
+ na skórze utrzymuję się długo, mi starcza na cały dzień
+ dobrze matuje
+ duży wybór odcieni


jedynym jego minusem może być cena, jest to ok. 59 zł, ale ja jestem w stanie przymknąć na to oka za jego wydajność:)



często jednak nakładam go pędzlem hakuro h 51- który uwielbiam:)
biorę odrobinkę i muskam skórę tylko dla odświeżenia koloru i delikatnego matu



Miłego poniedziałku ! :)

4 komentarze:

  1. Jak wykończę swój L'Oreal to może się na niego zaczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny^^
    obserwuję i liczę na rewanż♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj kupiłam go koleżance na urodziny bo chciała i sama byłam ciekawa jaki on jest:) Ale faktycznie, cena:P

    OdpowiedzUsuń