środa, 30 maja 2012

olay active hydrating

Czasem tak mam,że pod wpływem impulsu kupuję coś. Tak było i oto z tym kremem. 



Oto kilka słów od producenta:
Olay Active Hydrating zapewnia trwałe nawilżenie i delikatną ochronę skóry w nocy.
Idealny krem, który uwalnia skórę od stresów minionego dnia.
Odżywia i nawilża skórę: delikatna, beztłuszczowa formuła intensywnie odżywia i nawilża skórę w nocy, uzupełniając wilgoć utraconą w ciągu dnia. Podnosi zdolność skóry do utrzymywania naturalnego nawilżenia tak abyś obudziła się z cerą miękką, elastyczną i odświeżoną.
Pomaga chronić skórę przed odwodnieniem: unikalna formuła stymuluje naturalne procesy odnowy, pomaga zlikwidować oznaki zmęczenia i stresu. Skóra staje się odświeżona i wypoczęta - doskonale przygotowana na nowy dzień. 


Zawsze myślałam,że mam skórę mieszaną, jednak od jakiegoś czasu jest bardzo sucha. Potrzebuję dobrego nawilżenia - mam nadzieję że ten krem mnie nie zawiedzie. Na pewno wam dam znać jak się sprawuję :) a może Wy miałyście doczynienia z tym kremem ? :)  
niestety nie mam składu, bo wyrzuciłam pudełko :(


miłej środy !:)

3 komentarze:

  1. Miałam jakiś czas temu ten krem, ale nic dobrego dla mnie nie zrobił, zwykły krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś olay mnie do siebie nie przekonuje... to samo tyczy się kremów garniera, loreala czy nivei.
    Dobrym kremem (dla mnie) okazał się Siquens MedExpert do skóry odwodnionej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog:) zapraszam do siebie i oczywisci obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń