środa, 16 maja 2012

nocne pogaduchy

Hej. Jak tam Wasz dzień minął? Mam nadzieję że trochę lepiej niż u mnie. Dzień miałam dosyć pracowity. A pogoda nie ułatwiała sprawy i nie dodawała otuchy. Znowu z wytęsknieniem czekam na promienie słoneczka :) niedawno wróciłam do domu z pracy i tak sobie myślę że...


Bardzo, bardzo mi się podoba pewna torebka.
Choć widziałam ją u wielu osób, jednak mimo wszystko nie potrafię się jej oprzeć....
muszę ją mieć :D
zara


Wszyscy ćwiczą, ćwiczę i ja ! :) 
skusiłam się na treningi z Ewą. Stwierdziłam,że na nadejście lata trzeba się w końcu przygotować, bo wstyd się pokazać w bikini :D i dzięki temu mam takie zakwasy ! Wszystko mnie boli :D no ale czego mogłam się spodziewać, skoro ostatnie moje ćwiczenia wykonywane były może w liceum. Dwa treningi za mną, pora się zabrać za trzeci. Ćwiczenia są niby proste, ale mi nieźle dały w kość :) oglądając jednak efekty, jakie Wam przyniosły nie poddam się tak łatwo ! :D








zmotywowana, dostałam również karnet na fitness, i dwa razy w tygodniu chodzę na różne zajęcia. Ostatnio byłam na zumbie :D


4 komentarze:

  1. tę torebkę chcę kupić mamie na imieniny, ma w środę, mam nadzieję, że znajdę ją jeszcze w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jej u siebie nie widziałam nigdzie :(

      Usuń
    2. no właśnie jak byłam w sobotę w Zarze to też jej nie widziałam :( chyba kupię inną, bo jak zamówię przez internet to nie zdąży dojść :/

      ps. dodasz gadżet, żebyśmy mogły Cię obserwować? :)

      Usuń
  2. to fakt książka jest średnia ale zakończenie ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń